• Hebrew
  • English
  • Espnaol
  • Francais

הלכה ובריאות האישהלעילוי נשמת לואיז בת יוסף ומרגרית חקשורי ז"ל

  • donate
  • תפריט

    יועצות הלכה מלוות פוריות


    יועצות הלכה מלוות פוריות של מדרשת נשמת (ע”ר) מציעות ייעוץ אישי לנשים וזוגות שמחפשים הדרכה הלכתית במהלך ההתמודדות עם אתגרי הפוריות.

    לפתיחת תיק ולקביעת פגישה אנא מלאי את הטופס הנמצא בהמשך הדף או צרי קשר בוואטס-אפ 02-6404330

    יועצות ההלכה מלוות הפוריות של נשמת בשיתוף קרן גפן, עברו השתלמות מעמיקה באספקטים ההלכתיים, רפואיים ופסיכולוגיים של טיפולי פוריות.

    אנו מספקות הדרכה נשית- הלכתית משלב האבחנה ועד שלב הטיפול בתחומי בירור פוריות, ביוץ לפני טבילה, נושאים הקשורים למיניות, שמירת פוריות, הזרעה מלאכותית, הפריה חוץ גופית, אובדן היריון, הפסקת היריון, PGD – אבחון טרום השרשתי, תרומת ביצית, תרומת זרע ופונדקאות.

     

    הייעוץ הינו חינמי בעזרתם הנדיבה של תורמים מהקהילה.

    ” תודה רבה! אני עוד קצת בהלם. אין לך מושג מה זה בשבילי שאני יכולה לדבר על זה עם אישה וגם לקבל מענה הלכתי.”

    לפתיחת תיק וקביעת פגישה עם מלוות פוריות, מלאי את הטופס הבא: בנושאים דחופים, ניתן להתקשר לקו הפתוח של נשמת בשעות הפעילות: 02-6404343


    המידע באתר נכתב על ידי יועצות הלכה, בליווי רבנים, כדי לתת הדרכה כללית בתחומים ההלכתיים של טהרת המשפחה. האתר כולל מידע רפואי בנושאים שיש להם ממשק עם טהרת המשפחה. כל המידע הרפואי הנמצא באתר אושר ע"י רופאות. אין לראות בו הנחיה רפואית. במקרה הצורך יש לפנות להתייעצות ומעקב רפואי ע"י רופאת נשים. תשובה הלכתית נקודתית תלויה בפרטי המקרה, ולכן חשובה תשומת הלב לפרטים. להתייעצות אישית עם יועצת הלכה או רב יש יתרונות שמידע כללי אינו מספק. מאגר הנתונים והאתר מאובטחים. בנוסף, לפני פרסום שאלות ותשובות באתר אנו מטשטשות כל פרט מזהה.


    תפריט נגישות