• Hebrew
  • English
  • Espnaol
  • Francais

הלכה ובריאות האישהלעילוי נשמת לואיז בת יוסף ומרגרית חקשורי ז"ל

תפריט

כתמים ורודים לאחר הפסקה בנטילת גלולות


שלום,
סיימתי לפני 5 ימים סבב גלולות (חיברתי 3 חפיסות). הגלולות האלה ידועות בכך שלרוב הנשים הן מפסיקות את המחזור.
ביומיים האחרונים יש לי מדי פעם כתמים ורודים בהירים וקטנים. בניגוב אין כלום.
איך עלי לנהוג? האם לפי דיני כתמים או שבגלל שאני יודעת שאלו ימים שאמור להיות בהם וסת צריך להחמיר והכתמים אסורים?


המידע באתר נכתב על ידי יועצות הלכה, בליווי רבנים, כדי לתת הדרכה כללית בתחומים ההלכתיים של טהרת המשפחה. האתר כולל מידע רפואי בנושאים שיש להם ממשק עם טהרת המשפחה. כל המידע הרפואי הנמצא באתר אושר ע”י רופאות. אין לראות בו הנחיה רפואית. במקרה הצורך יש לפנות להתייעצות ומעקב רפואי ע”י רופאת נשים.
תשובה הלכתית נקודתית תלויה בפרטי המקרה, ולכן חשובה תשומת הלב לפרטים. להתייעצות אישית עם יועצת הלכה או רב יש יתרונות שמידע כללי אינו מספק.
מאגר הנתונים והאתר מאובטחים. בנוסף, לפני פרסום שאלות ותשובות באתר אנו מטשטשות כל פרט מזהה.


לעיון נוסף:

שלום לך,

אם המראות שאת רואה אינם אוסרים על פי דיני כתמים, אין סיבה שתאסרי בגללם.

אם מבחינה פיזיולוגית אמורה להופיע וסת והיא אינה מופיעה, אולי תרצי לבחון את הנושא עם הרופאה שלך.

אם יש לך עונת פרישה בגלל חישובי וסת הלכתיים (ראי כאן) אנא חזרי אלינו עם פרטים נוספים ונדריך אותך בהתאם.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת,

כל טוב!

תרצה קלמן, יועצת הלכה